Behandelingen

Wij hebben zich in dienst gesteld van de pijnloze behandelingen. Wij gebruiken moderne apparatuur en materialen die aan de hedendaagse eisen voldoen. Alle instrumenten worden intensief gereinigd (dmv desinfectie/sterilisatie), zodat u er van uit kunt gaan dat u met schone instrumenten en materialen wordt behandelt. Onze handschoenen zijn latexvrij.

Voor de volgende behandelingen kunt u bij ons terecht:

Alle behandelingen worden uitsluitend uitgevoerd door tandarts Gyovai. U kunt erop vertrouwen dat wij er alles aan doen om u pijnloos en met zorg te behandelen.

Mocht het nodig zijn, dan kunnen wij u doorverwijzen voor uitgebreide tandvlees behandelingen (Parodontologie), beugels (Orthodontie) of uitgebreide chirurgische behandelingen (Kaakchirurgie).

www.kingdental.nl

info@kingdental.nl

Gezondheidsvragenlijst

Het is van groot belang dat wij op de hoogte zijn van uw algemene gezondheid, medicijngebruik en eventuele allergieën. Dit om eventuele complicaties tijdens tandheelkundige behandelingen te voorkomen. We gaan uiteraard vertrouwelijk met deze informatie om, we houden ons aan de privacywet.

Garantie

Op tandartsbehandelingen gelden in het algemeen geen garantiebepalingen. Maar omdat we overtuigd zijn van ons werk en natuurlijk willen dat u tevreden bent, kunnen wij in individuele gevallen wel coulance bieden. Neemt in dat geval contact met ons op. Samen met u bekijken we de situatie en de oplossingen.

Klachten

Bent u ontevreden over ons of over onze behandelingen? Geef dit dan zo spoedig mogelijk aan ons door. Wij kunnen dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing. Komt u er bij ons niet uit, dan kunt u telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Het TIP is opgericht door onze beroepsorganisatie, de KNMT. Levert ook dit geen bevredigende oplossing? Dan kunt u gebruik maken van de KNMT-Klachtenregeling. Meer hierover vindt u hier.